Надіслати запит поштою
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Харківської райдержадміністрації
від 02.04.2012 № 604
І Н С Т Р У К Ц І Я
щодо процедури подання та розгляду запиту
на публічну інформацію
1. Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника щодо отримання публічної інформації, яка знаходиться у його володінні.
2. Запит на інформацію може бути поданий до Харківської районної державної адміністрації:
на поштову адресу: 61098, м. Харків, Комсомольське шосе, 52;
на електронну адресу: [email protected], [email protected];
за телефоном (телефаксом): (057) 372-37-64.
3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
4. Запит на інформацію може бути подано особисто до сектору забезпечення доступу до публічної інформації апарату Харківської райдержадміністрації (далі – сектор) з понеділка по четвер – з 8.00 до 17.00, у п'ятницю – з 9.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.45).
5. Письмовий запит на інформацію подається шляхом заповнення форми запиту на інформацію, або в довільній формі та має містити:
- прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер контактного телефону, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату (за умови подання запиту в письмовій формі)
6. Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
7. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити працівник сектору, зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
8. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється дата надходження та вхідний номер запиту. Така копія повертається запитувачу.
9. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтовано.
У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду такого запиту може бути обґрунтовано продовжено до 20 робочих днів.
Про продовження строку запитувачу надається відповідь в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
10. Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання або друк.
При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено в таких випадках:
11.1. Розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2. Інформація, що запитується належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3. Запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів;
11.4. Не дотримано вимог до складання запиту на інформацію, передбачених частиною 5 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
12. Рішення, дії чи бездіяльність Харківської райдержадміністрації можуть бути оскаржені до керівника Харківської райдержадміністрації, вищого органу або суду.