Електронне звернення
Про звернення громадян
Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу Григорівське шосе, 52, м. Харків, 61098, або подати його особисто через громадську приймальню Харківської районної державної адміністрації за адресою: Григорівське шосе, 52, м. Харків (кабінет № 21, І поверх).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
Відповідно до Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу: [email protected]
У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання громадянина;
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Як надіслати електронне звернення
Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.
У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.
На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
- не вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.